ankarbergs

FOLKSAM !!!

Publicerad 2010-08-27 09:46:52 i Allmänt,

Om vi skulle göra ett utdrag på telräkningen för att se vart vi ringt dom senaste månaderna skulle de stå FOLKSAM,FOLKSAM och åter igen FOLKSAM.När jag nu ringer dit i dag IGEN därför att Johannas moppe har blivit stulen i natt innanför staketet på gården här hemma fast vi har godkända lås(vi köpte ett sådant när den vart stulen där vi bodde förut).Då behöver jag nog varken säga person nr eller kund nr,nää för det sa jag ju igår när jag ringde FOLKSAM om inbrottet i husvagnen uppe i fjällen och de sa jag oxå för en månad sedan då åskan slog ut varenda jävla data/tv pryl här hemma.Jag säger bara
-Tjenare Ankarberg här, då trycker vederbörande som svarat i telefon inne på FOLKSAM bara på "sist använda ärende" på sin dator å vipps, där står att läsa ANKARBERG

Vad som retar mig mest är att Torbjörn som skäller på tame faan ALLT från dom med burka som går förbi till att tomat planten i växthuset växer nån mm han var TYST han.Han har bara behövt boffa lite grann så pass att jag har vaknat och fått gått ut på brokvisten där lampan i taket ger ifrån sig ett sken likt en strålkastare över en scen på nån skitig porrklubb i södra Sverige.Då har jag klivit ut i trosor där pubeshåret haft samma struliga frisyr som håret på huvudet jaa typ hängt ut ca 20 cm på vardera sida troskanten ner efter låret,och där pubeshårets klyvna toppar slutar tar mina toviga smalben över.

Med en viss kåthet i blicken och med tungan hängande ut genom den vänstra mungipan så dregglet rinner ner på mitt nattlinnet där det står följande att läsa "Jag är en fruktansvärt bestämd person.De är bara mina hårtoppar som är lite kluvna" kasta mig runt bropelaren samtidigt som jag ger ifrån mig ett läte typ "Grrrr" å visar översta tannraden.Efter att ha snurrat tillräckligt många varn runt stolpen på bron så att blom amplarna svingats i väg en bra bit ut på gräsmattan när mina utsläppta hängbröst råkade törna i dom spänner jag ögonen i tjuvarna och säger på knagglig engelska " Take mee toooo,pleas!!!!!!!"

Om jag säger som så dom tjuvar som har fått varit med på denna upplevelse kommer förmodligen ALDRIG att stjäla en 5 öres kola en gång,näää dom kommer att få får gå i terapi inne på ungavuxna i stan tills faan avlöser dom. Psykologerna kommer att slita sitt hår i flera månader och när tjuvarna förklarar vad dom sett kommer psykologerna att diskutera i personalrummet typ "- De är ju otroligt att man kan göra film så att patienterna tror de har hänt på riktigt" Nää nu ska jag ringa ett samtal jag.......ni kan ju gissa vart...hahahaa

Höres hörrni!

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-08-27 15:41:44

Minns du vad du gjorde med smågrabbarna på Varvet när de jagade Emma och försökte dra ner hennes trosor? Haha! Du radade upp dem i soffan i ditt vardagsrum, och ... Haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela