ankarbergs

KAFFEREP !!!!!!

Publicerad 2010-02-09 15:45:40 i Allmänt,

Jo nu har jag fixar å trixar så allt är klart! Vi håller till på Timråbrukshundsklubb tisdagen den 23/2 kl 19.00. 
Att det vart just den lokalen tillslut beror på att intresset var så stort,vi är nämligen i skrivandets stund 39 pers som ska på kafferep å fler kan vi ju bli innan det är klart.Skynda å anmäl nära och kära i min inkorg på facebook.

Vad kostar det? 
Själva kafferepet kostar ingeting,men istället för att hyra lokalen är det Timrå BHK som säljer kaffe me dopp till humana priser, såå en kaffeslant skall tas med.

Ska Lena Greus dit?
Japp,Lena har tackat ja till kafferepet och kommer att typ prata litte om sig själv och sin verksamhet www.godaenergier.se. Det har visat sig att det finns ett stort intresse kring just hennes mediala förmåga och vad hon hjälpt människor med i olika situationer.Såg nyss föressten att hon har en blogg som var nice å läsa http://lena.godaenergier.se

Vilka är det som kommer då?
Ja,det är ju litte skoj faktiskt,för en del som kommer har som jag varit med om husrensning/hälsan, en del har fått hjälp med sin hund och några har varit på healieng. Det tror jag blir intressant när vi får höra om varandras upplevelse, typ hur det var innan och hur det blev efter.

Vad ska man ha på sig eller med sig då?
Ja,vad det gäller klädseln ska man vara iklädd en längre klänning med palm motiv på som täcker axlar och könsorgan å på fötterna har vi sockerplast.Det har vi för att kunna utföra dom magiska danser som står på schemat i ca 45 min medan vi håller andan.Å att bero på andan ta med bricanyl om ni har astmatiska problem pg av rökelserna som vi ska tutta på under själva dansen. Kristallkulor och å kortlekar hyr vi ut i reception mellan 18.15-19.00 till bra priser 499 kr ink moms för er som vill spå varann.

Skämta ru?
Hahaha......jaa de gör jag på den sista frågan skämte ja till ett litte så den kan ni glömma.(fast erkänn visst skulle de ha varit roligt om de va sant hahaha).

Nä nu har jag bloggat klart för i dag hörrni.....vi syns på kafferepe hoppas jag.

Kommentarer

Postat av: karin persson

Publicerad 2010-02-09 16:39:38

Det kommer att bli kanon det här kafferepet!!!

Postat av: Annelie

Publicerad 2010-02-11 23:24:26

Tror du inte att våran s-grupp lagt sitt årsmöte precis den kvällen!! Men det börjar kl 18 så jag tänker sticka därifrån vid sju för det här kafferepet tänker jag inte missa!! :0)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela