ankarbergs

Pubeshår eller????

Publicerad 2010-02-11 18:12:27 i Allmänt,

Ja, det ni nu kommer att få läsa är såååå sjukt så hälften vore nog och varför ska de alltid drabba mig.

Jo som ni säkert läst tidigare på både bloggen och facebook så har jag ju för det mesta bråttom och det hade jag i morse me.När håret på huvudet är ny tvättat är det ganska stort och lite lockigt,till saken hör att jag alltid brukar ha håret i en knut mitt uppe på huvudet,det är alltså så mina klasskamrater är van och se mig.

Dom flesta utav mina klasskompisar är invandrarkvinnor,som är snyggt klädda och väldigt fin i håret typ 27344528 st flätor eller blekt ny plattat hår, ja dom är måna om sitt utseende helt enkelt.De senaste veckorna har jag varit helt slut så tona håret och rita dit ögonen har jag struntat i.

Johanna har ju löshår som man limmar fast på de vanliga,de är som ett band på 10 cm med mörktbrunt hår fastsatt på, håret är ca 40-50 cm långt och ser verkligen äkta ut.

Kvällarna här hemma ser likadana ut varje kväll, lägger jag Albin sedan somnar jag i soffan till tvn för att vid 00.00 stappla in till sängen å sova resten utav natten.Kläderna hamnar dom flesta kvällar nere på golvet vid sängkanten,det gjorde dom i gårkväll med.Vad jag inte såg var att Johanna hade tappat en bit av sitt läshår brevid nu i helgen när hon sov i min säng.

När jag skulle in på skolan i dag var håret ny tvättat å stort och dom enda jeans jag kan ha låg kvar sedan i går kväll vid sängkanten.Med andan i halsen för att jag var sen till skolan ryckte jag på mig byxorna å for,vad jag inte la märke till var att löshåret hade fastna i en av knapparna på insidan byxan typ vid höften å hängde ut ca 15 cm på utsidan låret.

När lektionen börjar säger kvinnan som sitter brevid mig på knagglig svenska -Har du håret anka? Jag tror i denna stund att hon menar mitt ny tvättade hår så jag svarar -Japp,jag har nyss tvätta det!svarar jag med stolt min.
-Ahha,svarar hom med en mer frågande min. Efter en stund frågar hon igen -Men varför anka? och pekar ner på mitt lår.-Men va faaan,skriker jag och reser mig upp drar upp tröjan och säger -Men va fan ha jag hår där,och tittar ner.Inför klassen kör jag ner näven och tar upp löshåret stoppar ner det i hanväskan och säger med ett hysteriskt skratt-Ja,ni tror väl för fan inte att det är mitt.

Som om det inte va nog åker jag hem och där sitter Johanna med datan i knät,när jag nu ska läsa dagens post som ligger på köksbordet kör jag ner näven i handväskan och tar upp läsglasögonen som har trasslat in sig i just löshåret.-Varför har du löshåret med dig på skolan,frågar hon.-Ja men va fan jag har ju haft det innan för byxorna i dag.-VA,skriker hon!!!!Jaa, sen kan jag lova att vi garva.Gud va sjukt!!!

Nu har jag lagt löshåret på köksbänken för å fara till Birsta en sväng,ni vet tjejen med det längsta pubeshåret i klassen....hahahaah

Kommentarer

Postat av: Zara

Publicerad 2010-02-11 20:43:11

Du är ju helt ORTROLIG!!!!!!!!!!!! jag är glad att jag har dig som vän för när man är lite nedstämd så kan man alltid gå in på bloggen oc hfå ett gott skratt!!!

Postat av: Sigges mormor

Publicerad 2010-02-11 21:06:42

Härligt Annika...du är dej lik...helt underbar!!!

Postat av: Berit

Publicerad 2010-02-11 21:08:45

Opps...det ska vara Berit...fast jag är Sigges mormor...du förstår :))

Postat av: Marie

Publicerad 2010-02-11 22:03:13

Herregud vad du är rolig, jag skratta så tårarna rinnner och hundarna blir oroliga. Och jag är inte lättroad kan jag säga.Tack för ett gott skratt som avslutning på en trist dag!

Postat av: ingmarie holmsten

Publicerad 2010-02-11 23:17:56

du är inte klok. va trött och tänkte lägga mig och så såg jag detta, så nu blir det svårt att sova(bara jag blundar så ser jag dig) och kann inte hålla mig för skratt.

Postat av: Nettan

Publicerad 2013-05-08 22:31:53

Jätte roligt :-) De var längesedan jag fick skratta så här gott, börjde med att läsa ditt inlägg idag på FB om sex , skit kul. Tack för att du förgyllt min kväll

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela