ankarbergs

Torbjörn har stripptrosor......

Publicerad 2010-02-28 13:54:01 i Allmänt,

......mellan tänderna,jo,det är sant dom kommer med posten och är inte större  än att dom kan sitta mellan tänderna på jämthunn.En telefonförsäljare har förmodligen ringt upp mig när jag inte varit vid mina sinnens fulla bruk och lurat på mig dessa stripptrosor.Å jag blir lika förbannad varje gång jag tar in posten å den lilla rosa förpackningen med dessa jävla trosor har kommit tillsammans med ett inbetalningskort på 198 spänn.

Stripptrosorna går oftast i kulörerna laxrosa,pissgula,bordellröda eller gurk grön de är dom mest erotikdödande underkläder man kan tänka sig,det går inte ens att använda dom som löptiksskydd.Materialet är typ tunt tunt gardintyg som det är broderat någon form av blommor eller ogräs med hål runt varje växt.Det står stolek large  men dom är så satans små så skulle jag försöka dra på mig  ett par av dom här stripptrosorna skulle hela arselet se ut som en kasslerbit från Nylens slakteri som brukar ligga i charken på ICA.

Varje paket som kommer med brevbäraren innehåller tre par stripptrosor å jag har lyckats få tre sådana paket hemskickade.Jag har alltså köpt nio par trosor som tillsammans väger 269 gr och har kostat mig 600 spänn å som dessutom inte ens går att använda till å putsa glasögonen med.Jag har ringt och försökt sagt upp  mitt medlemskap,men ej lyckats nu har jag mailat och kräft att dom svarar att jag inte är kvar på listorna.

Ett stort antal telefonförsäljare som ringt hit hem den senaste tiden och har försökt få mig att köpa allt från el-tanborstar till hål fotsinlägg har fått samma svar allihop"- Jag köper inte ett förbannade dugg via telefon sedan ett företag har bombat mig me stripptrosom med ett kilopris 10 ggr högre en Saffran....klick" Jaa,nu vet alla tele försäljare i vårt avlånga land att Ankarberg hon har minsann stripptrosor hon,fast dom vet inte att dom sitter mellan tänderna på stor Torbjörn.

Torbjörn som är en förväxt jämthund på snart ett år fördriver sin tid här hemma med att pyssla med litte olika saker i väntan på September och att älgjakten ska starta.Han strimmlar upp vantar och hundbäddar han dukar av bord fast vi inte ätitklart han pissar i gympapåsar och nu hade han börjat plockar ut en påse med kläder som skulle på Rödakorset.Därför satt ett par spritt nya stripptrosor mellan hans tänder och det fattas fortfarande ett par som jag förmodligen får plocka upp i en hundskitpåse när Torbjörn varit på toa. 




Kommentarer

Postat av: marie westlund

Publicerad 2010-02-28 14:11:28

Va glad de frusna hemlösa ska bli när dom får ett par gurkgröna stripptrosor:):)

Postat av: //Remington

Publicerad 2010-03-01 18:10:31

Torbjörn verkar vara en riktig rackare till jakthund. Skönt att känna en förvarning för eventuell trosförsäljare, de kanske säljer kalsonger med. Har råkat ut för en liknande försäljning för tio år sedan, denna gång var det rakhyvlar och blad. Har fortfarande kvar av dessa att använda då de ramlade ned i brevlådan under många år tillsammans med räkningen. Ha en bra vecka. //Remington

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela