ankarbergs

Å herre gud!

Publicerad 2010-01-22 18:36:24 i Allmänt,

Ja,inte trodde jag att ett enkelt littet avföringsprov kunde ställa till så mycket kaos på ett dygn,men nu vet jag!

Det har ju startats upp en större utredning när det gäller Johanna och hennes vikt å i den utredningen ingår just avföringsprover typ 3 st vid tre olika tillfällen. Det första provtagningen visade sig vara dax för i går em innan hockeyn. När vi fick instruktioner hur vi skulle göra så sa Johanna - Men guuuu va äckligt!!!!!! Som mamma ska man ju vara litte morsk och dess utom stötta jänta så jag sa -Ä,va fan det är väl inge märkvärdigt det fixar jag.

Men det visade sig att så var icke fallet.När Johanna hade varit på toa å det var dax för provtagning stod jag i köket å höll handen för mun, Johanna i hallen på väg ut för hon klara inte ens av tanken på vad som måste göras. Till saken hör att min mamma var här och skulle se Timrå matchen,hon stod mitt i huset och såg på Johanna och mig som hysteriskt sprang omkring å fråga hur i hellvette vi skulle göra nu rå. Då sa mamma min -Men herre gud,jag har städat toaletterna på vifstavarvstjärn i 10 år,ska re va så förbannade svårt å peta i litte skit ta hit provrörena ska jag fixa de här ja.

När skiten va i provrören läste vi vidare på info att dom skulle stå i KYLEN,-Fy fan, skrek alla här hemma i kör,jag lade in alltihop i en 3 l plastpåse fyllt med papper och tog ett Lätta paket å pula ner skiten i å in i kylen me elände.
Jag hade planerat att ta med proverna dagen efter på skolan å springa över med dom på lunchen.

Mornarna är ganska stressig här hemma så när jag var klar med morgonsysslorna å på väg till bilen med Albin kom jag på proverna.-Jävlar, jag glömde Johannas skit,sa jag till Albin å sprang in för att hämta påsen. När jag stod me Lätta paketet i näven tänkte ja,fan va äckligt de här vill jag INTE ha i min väska,jag tog en systempåse å stoppa ner skiten i.

När jag sedan kom ut i bilen stressad som faaan frågar Albin -Tog du med dig Johannas bajs på din skola? -Jaa,svarar jag medans jag backar ut bilen å gör en rivstart för vi är sen på våra skolor bägge två. -Men varför har du det,frågar Albin.- Joo, man måste ha det ibland,svarar jag samtidigt som jag kommer på att va ska han tro nu rå,jag hinner inte i detta läge förklara för pojken innan han ska kliva ur bilen,så jag höjer pekfingret sänker ögonbrynen och säger men arg röst -Å det här får du INTE säga till nån på skolan i dag att jag har Johannas skit i hanväskan,lova mamma de! -Kram å hej vi syns i eftermidda,vink vink.

faaan, nu blir jag avbruten,kommer folk får fortsätta senare.........kommer strax

Kommentarer

Postat av: Alexx

Publicerad 2010-01-22 20:01:04

hmmm, svårt att komma på nåt bra att skriva här... Men hoppas verkligen, för er skull, att det inte behövs göras om.. JAG hade verkligen INTE fixat det!! Tar hellre hand om tusen ton med spyor!!

Men huvudsaken är ju att tjejen blir piggelinus!

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-01-22 20:18:34

Äntligen har jag hittat till din blogg! Vad roligt att du har börjat skriva, du med! Nu ska jag läsa igenom alla dina inlägg, och det ska bli så spännande. Ha det gott!

Postat av: Fredrik Hallgren

Publicerad 2010-01-22 23:17:17

Hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela