ankarbergs

Andevärldens Birsta city....

Publicerad 2010-01-11 21:07:10 i Allmänt,

.....verkar det har varit här hemma sedan en tid tillbaka, Lena som mediumet heter uttrykte sig väl inte just i dom orden, utan det är  mer min egna tolkning med tanke att det va ca 12 st här i dag. Jag personligen har inte haft några problem här hemma med just det här(Torbjörn upplever jag som ett större problem hahah) utan det är Johanna.

Pripps har under några månader fått sitta på bur nattetid pg utav att han inte kan låta bli Albins leksaker plus att Torbjörn och han har slagits vid några tillfällen mitt i natta. Enligt Lena är det en pojke runt 5-6 år som kommer och leker med både hundar och leksaker fram på småtimmarna och det låter ju troligt, Pripps plockar ju aldrig dagtid me leksaker och hundarna har aldrig slagits på dag tid.

Vad mer som jag reagerade på var att hon frågade om någon brukade blöda näsblod ofta, å både Nicklas,Johanna å Albin har haft stora problem med just näsblod Albin blödde tex i närmare 1 tim i fredags.Kymit

Men det som fascinerade mig mest var när hon sa att vi hade två hustomtar här som hjälpte till med både de ena å de andra. -Vänta ska vi se om jag kan ta upp någon utav dom,sa hon och sträckte ut handen med handflatan uppåt. Vid första anblicken var hanflatan helt normal, men efter en stund kunde man se en massa prickar i handen där tomten stod. Knepigt,men hustomten sa även att dom saknar en karamell som hette "Danska Kungen" så nu har vi köpt en påse som vi lagt ut litte nere i källarn.

Ja, enligt Lena var det fler än hon trott men nu har flyttlasset för samtliga objudna gäster gått, jaa tomtan har vi kvar dom mutar vi me karra så dom kan hållareda på Torbjörn när ingen är hemma.hehehe

Vill ni läsa mer detaljerat om detta kan ni ta å titt in på Johannas blogg........www.johawnnaa.devote.se

Nu hoppas jag det blir lugnt här hemma,ja iallafall på den fronten i övrigt tror jag det blir lika livat i luckan som det har varit de senasta 23 åren...hahaha

Nu måste jag plugga en litten stund för att sedan få SOVA inatt en litten längre stund

Höres!

Kommentarer

Postat av: Fredrik Hallgren

Publicerad 2010-01-11 23:30:17

Hahaha, va sjukt. Tomtar på loftet visste jag ju att ni hade, men i källaren också, och att dom gillar karra:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela