ankarbergs

Jag vet de mesta om dom flesta!

Publicerad 2010-01-14 09:56:39 i Allmänt,

Ja, så är det faktiskt!Sedan familjen fixade en Facebook till mig har jag enligt som min son Rickard skrev i min logg blivit uttagen till VM i mest inlägg å även flest uppkopplings timmar. Jag har även fått förhårdnader på fingertopparna samt problem med axlar å nacke och är det så att man får kaffefrämmande någon gång så har man ingen ting å vare sig prata eller svallra om.

Jag skulle kunna tänka mig att det är likadant hos många andra som har fb,typ när hälsnings sermonin är avklarad vid ytterdörren och kaffet framdukat på köksbordet så sitter man där tyst och endera snurrar på kaffekoppen eller trummar med fingrarna i bordet.Rätt som det är kommer någon utav oss på nått å säga typ      - Hörde du att vattne frös för Kalle Karlsson?"
- Ja,men gud jag läst det på facebook.
Åsså blir det tyst en lång stund igen,tills kaffefrämmande säger
-Nä, tro om man skulle ta å fara hem?
-Ja men gud, jag läste på facebook att du skulle iväg besikta bilen nu om en halvtimme,lycka till hörru! 
Man säger hej då till främmandet, sätter sig vid datan å vipps får man reda på att bilen gick igenom besiktningen.
Hörrni, tänk om krösa Maja i Emil i Lönneberga fått varit men nu 2010 å fått haft en fb hon med,fan va gla hon skulle ha varit. Eller vad tror ni?

Nu ska jag bara titta in på fb för å kolla om det hänt nå nu när jag har bloggat i ca 7 min......Hörs Hej.

Kommentarer

Postat av: Fredrik Hallgren

Publicerad 2010-01-14 11:29:03

Hahahaha, så sant dä.

Postat av: Zara Jonsson

Publicerad 2010-01-14 19:15:34

Vet du? Du kommer alltid att ha storysar att berätta!! Det händer ju så mkt hela tiden hos och med dig så Keep on going!!! Don´t stop!!

Postat av: marie westlund

Publicerad 2010-01-14 20:32:34

Så rätt.Så rätt!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela