ankarbergs

Men varför skriver du inget?

Publicerad 2010-01-26 19:12:14 i Allmänt,

Den frågan har några bekanta ställt mig nu de senaste dagarna när det varit lite fattigt med inlägg här i min blogg. Anledningen skulle jag tro är att i skrivandets stund har jag en fruktansvärt prestationsångest inför en tenta som jag har nu på fredag inom medicin, så alla mina tankar och tid är fixerad just på den. De kurser jag hittills läst färdigt har jag lyckats nå högsta betyg i och det är jag ju naturligt vis väldigt nöjd med,men som man brukar säga "mer vill ha mer och fan vill ha fler........" så här sitter jag med högar av läsning och hjärtklappning.

Men snart är det fredagkväll och då är det över med både tenta och hjärtklappning,nu börjar hockeyn på tvn och mamma har tagit me rabarberpaj å vaniljsås som vi ska festa på nu när Timrå får tre pinnar med sig i kväll.Sedan är det dax för litte till läxläsning.......errbannar!!!

höres hörrni

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela