ankarbergs

Skit kul!!!!

Publicerad 2010-01-15 18:02:09 i Allmänt,

Ja, de kan man väl säga att morgonen startade med i ordets rätta bemärkelse. Som en del av er redan vet så är min ögonpenna och hårspray spårlöst försvunnen sedan en tid tillbaka,det är två viktiga hjälpmedel jag använder för att kunna se så normal ut som möjligt när jag ska röra mig ute bland folk.
Johanna Ankarberg är i skrivandets stund på sannolika själ misstänkt för att ha fört bord div attiraljer till för mig en helt främmande adress,vi har i dagarna startat en för undersökning utav ärendet.

När jag började mitt sökandet i morse för andra dagen i rad hittade jag en burk hårvax som Nicklas brukar använda i sitt hår så jag tänkte " Ja, men jag får väl ta litte sånt här jag å rå iställe för spray" Tanken vart handling å jag stoppa ner tre av fem fingrar i burken drog upp en stor klick vax som jag finfördelade i luggen för det var ju just den jag ville ha litte fluffig. Om jag säger så här luggen vart INTE speciellt fluffig, nä vaxet gav motsatt effekt så det såg mer ut som om jag inte tvättat just luggen sedan tidigt 90 tal,den va nå djävulskt stripig. Ja va fan, tänkte jag de får bli hästsvans för klockan är så pass mycket så här hinns inge annat.När svansen var på plats och jag för sista gången skulle möta min spegelbild innan det var dax å släppa ut hundarna hajade jag till.
Jag förmodar att dom flesta har sett Rasken med Sven Wolter, i en utav scenerna står Ida Raskens fru i köksfönstret och grinar upp sig med ett tunt stripigt hår som är fäst i en knut bak i nacken och skriker till Raskens när han är påväg till Negårds Anna,sååå såg jag också ut när jag släckte lyset på badrummet å gick för att släppa ut Torbjörn på gårn för en sista pink innan jag skulle fara.

Jag öppnade ytterdörren till Torbjörn som med svansen i topp sprang ut på gården för att uträtta sina behov, då och då tittade jag ut genom fönstret för å kolla att han var kvar på gårn.Varje gång jag tittade ut sprang han och kastade upp något i luften,ja han hade sååå roligt.Där i fönstret stod Albin å jag och skrattade åt alla volter och tvära kast han gjorde,ja ett tag tänkte jag till och med han är ju för gullig iaf,tills jag får se vad det igentligen det är han har i munnen, ja håll i er....en djupfryst hundskit som han har fått tag i och bollar runt med ut på gårn. Panik utbryter i skyltfönstret! Nä nu jävlar tänker jag öppnar dörren och ropar "TORBJÖRN" vad händer jo Torbjörn kommer i full galopp(för vi har ju träna inkallning) me skiten i mun och tror han ska få komma in,SATAN tänker jag å smäller igen dörren mitt framför nosen på han.Han fortsätter leker ute på gårn,efter tre inkallningar kommer inte Torbjörn längre för varje gång jag ropat har jag fått drage igen dörrn framför nosen på han för jag vill inte ha in hundskiten.

Nu är tiden knapp å jag förbannad,grejen är ju bara den att utanför vårt staket går ju alla barn med föräldrar påväg till Böleskola vi den här tiden. Det tänker ju inte jag på just i detta ögonblick utan kutar ut på gårn med Herr-Gs arbetshanskar (Albin står fortfarande kvar i fönstret) å skriker smått hysteriskt " men nu jävlar din satans tavalask  ha ru satt din sista pärjävel om du inte spottar ut den där förbannade hunskiten NU" samtidigt som jag kastar en sopkorg efter honom,
jag tittar upp över staketet å med ett något ansträngt leende vinkar jag till barnen som är påväg till skolan.Torbjörn spottar ut skiten å med svansen mellan benen springer han in genom en öppen dörr denna gång.

Ja det var ju min morgon i korta drag..........

Höres i morrn....då ska jag skriva om hjärt och lung utb jag var på i eftermiddag,de flesta provdockor small bland annat min (uppblåsbara) så vi fick sluta tidigare...hahaha...de ä sant

Kommentarer

Postat av: ingmarie holmsten

Publicerad 2010-01-16 14:41:22

ja du verkar aldrig ha det långsamt

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-01-17 09:59:07

HAHAHA...har du haft KILLKVÄLL?? UTAN MEJ!?!?!

Postat av: karin persson

Publicerad 2010-01-20 17:05:11

Du minns väl vad Rasken gjorde hos Nergårds Anna..... oCh vad Rasken skrek åt sin kära hustru....JAG GÅR VÄL FÖR F-N ÅT VILKET HÅLL JA VILL!!!! Jag ska komma upp nån dag med Rasken dvd som jag har så ska du få se Annika att du ser inte lika jäklig ut i håret som Soldat 123 Rasks fruga.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela