ankarbergs

Va kul att så många hänger med :-)

Publicerad 2010-01-07 18:44:39 i Allmänt,

Vad glad jag blir att ni gillar å läsa det jag skriver, det kanske gör det roligare för en annan att plinta ner några rader då och då.
Nu har hela familjen ätit middag, ja hela å hela det har blivit lite tunt me folk här hemma runt matbordet den sista tiden och det är väl tur det på sätt å vis med tanke på att vi har ett nytt kök från IKEA.Det mesta i köket är helt ok det är bara en liten liten detalj jag kan reta upp mig på å det är att diskmaskin inte tål vatten, nä de är sant.Delar av fronten har flagnat av ånga, diskmedlet måste man dela i mortel annars ligger det kvar i facket,hantaget till bestickskorgen for tvärs över köksgolvet när jag lyfte ur den de första dagarna och när den har diskat klart ser porslinet ut som när vi ställde in det.Därför slickar helafamiljen A tallriken ren efter varje måltid (kan va bra å veta om ni nån gång tänkt bjuda oss på midda ska ni inte bli brydd när vi börjar med vår disknings ceremoni)haha.Men jag ska ta itu med faanskapet och dennes leverantör när tid finnes. Nu står det hockey på schemat Heja Heja Heja Timrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela