ankarbergs

Varför en blogg?

Publicerad 2010-01-07 11:22:04 i Allmänt,

Ja den frågan kom upp på tpeten här hemma på direkten när jag bad om hjälp med å fixa en typ blogg av nå slag.Vad jag ska ha den till vet jag väl inte direkt så här på rak arm men tanken är/var väl att det kan va kul å titta tillbaka på allt som händer runtomkring mig och min familj. 
 Jag tänker skriva som jag pratar(väldigt fort och ibland litte sluddrigt hahaha)och inte bry mig i menings uppbyggnad,av stavning och alla andra jävla regler vi har i de svenska språket. Det innebär att gillar/fattar man inte vad/hur jag skriver då tycker jag man ska låta bli å läsa min blogg, ett skit enkelt knep eller hur? Ja jag får väl hoppas att så många som möjligt förstår och gillar det jag skriver om inte gör iallafal jag själv det å det är ju huvudsaken.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: marie westlund

Publicerad 2010-01-07 11:40:08

Gilla:-)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-07 14:46:54

Du är suverän annika

Postat av: karin persson

Publicerad 2010-01-07 15:04:53

ÅÅåå va trevligt detta ska bli..... jag skiter fullständigt i hur du stavar!!! me like your blogg

Postat av: ingmarie holmsten

Publicerad 2010-01-07 21:31:25

gud va duktig du är

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela