ankarbergs

Seans med 8 väninnor och Lena Greus!

Publicerad 2010-05-02 18:27:41 i Allmänt,

Ja, men sätt er ner hörrni så ska jag berätta hur det hela gick till när den första seansen gick av stapeln här hemma på Linijevägen 2.Jag har även några bilder på några utav oss just innan starten....hehehe.

Joorå ons den 21/4 18.30 var det dax för den omtalade seansen, vi var 8 pers som var anmälda för en sittning i Ankarbergs källare, veckan innan hade jag fixat och trixat så alla skulle få plats.Medan jag pysslade där nere i källaren är det klart att jag funderade lite runt ikring alltihop om hur det gick till vad som skulle sägas mm för grejen är ju den att man kan som inte riktigt fatta hur det går till,det är ju lixom helt främmande för dom flesta.

Så en eftermiddag när jag stod i källaren och strök slog det mig plötsligt att man kanske skulle kunna skämta till det lite men mina väninnor som skulle hit.Albin hade nämligen fått ett spel i julklapp där man ska ha en blå plastgrej runt huvudet men ett kort i pannan, motståndaren ska förklara vad det är för nått på kortet åsså ska den som har kortet i pannan gissa.Tänk om det skulle funka å lura dom att ta på den blåa remsan med ett kort i och förklara att vi måste ha på oss dessa för att få bästa kontakten med andarna.

När dom flesta hade anlänt plockade jag fram pannbanden och bad var och en sätta det på sitt huvud å trycka fast ett utav dom kort Lena hade med sig (korten skulle fyllde en annan funktion) för att få maximal kontakt me andevärlden.Några såg frågande ut när jag sa det men satte efter en stund fast bandet runt huvudet utan protester.Såååå nu satt vi alltså där allihopa med denna utstyrsel och väntade på att få starta.....hahaha.

Vi satt i en ring och Lena vände sig till en och en utav oss och talade om vad den/dem som var där hade och säga,vissa utav oss tyckte att det var ohyggligt otäckt att hon/den kunde säga/veta saker om tex olika beslut
vi stod och velade mellan eller saker som har hänt på en arbetsplats typ dom senaste dagarna.Vad som togs upp med dom andra  7 kommer jag naturligt vis inte att ta upp här på min blogg för vissa saker var/är ju personligt.

Men till mig kom bekant som jag förmodar,jaa jag är till 99,9% säker heter Björn (Myren) Lybäck.Björn var en hundmänniska som jag lärt känna genom just vårt gemensamma hund intresse,vi körde Vindelälvs draget ihop och hade en del kurser inom de mentala mm.När Lena till en början beskrev vem det var fattade jag ingenting,jag hade ju väntat mig att någon släkting skulle dyka upp,hade inte en tanke på Björn,men när hon sa att han var innom de militära men inte ändå,typ hundavel i Östersund men pendlade hit då och då,då var det Björns namn som dök upp i mitt huvud.Han arbetade ju så å hans dåvarande fru Britta och han bodde ute på Alnö.

Nåväl han tyckte att jag skulle göra det som jag så länge gått och funderat på,nämligen att köpa mig en labbtik.Jag skulle köpa henne långt norr ut och den dagen det var dax skulle det finnas tre tikar att välja på å då skulle jag inte välja den minsta och inte den största utan den mitt i mellan,i kennelnamnet fanns ordet "gård,gården" med.Sedan var jag saknad på bruks hundsklubben,de var som lugnt där nu (jag satt i festkomiten)...haha.Han pratade litte ditt å datt en stund till för att sedan få avlösning av en släckting till mig.

Den som hörde av sig sedan var en moster till min mamma,hur jag kom fram till det var att Lena sa att det var min mammas moster som hade ett B i ena namnet å hon hette Inga -Britt.Hon tyckte att jag skulle snabba på lite med skolan för att ta mig från punkt A till  B,ja sedan snacka hon om lite ditt å datt hom med. Ja det var väl seansen i STORA drag, alla vi som var tyckte det var fantastiskt trevligt å vi tänker göra om det till senhösten nångång.

Vi fick även prova på healing jag har ju aldrig varit med på nått sådant förut så jag va lite orolig och väntade till sist.Lena lade sina händer på axlarna å huvudet å det kändes ingenting................förrän på fredag då jag hade nått liknande träningsverk i hela överkroppen utan att ha gjort någonting ovanligt förutom healingen.Jag undrar just vad det va Lena gjorde för nått.

Nu på ons 5/5 är det ett nytt gäng som kommer för att prova seans nere i min källare,tror jag måste smyga ner och tjuvlyssna litta vad som sägs denna gång med.Man får tycka och tro vad man vill men jag tycker man ska testa en sådan här kväll,det håller nog alla som varit ner i min källare med om ;-) Nu ska jag se om jag kan få in bilderna från seansen........ja ni vet jag och teknik....hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela