ankarbergs

Less!

Publicerad 2010-09-14 19:29:42 i Allmänt,

Just nu i skrivandets stund är jag förbannat less,joo så är det förstår ni.Riktigt varför kan jag inte sätta fingret på men om jag säger som så...... är ni beredd nurå så ska jag dra en del av allt runt omkring.Tv boxen har dött,jag fattar inte en del av min uppgift från skolan,jag har fått tackat nej till ett jobb som jag VERKLIGEN ville ha,Johanna har blivit sjukare och måste in på barnkliniken i morgon,jag kommer inte in på skolans mail där jag har en arbets uppgift,Pripps har gnagt bort en bit på trampdynan,jag har nästan tömt frysen men ej frosta av den,Nicklas har äntligen fått en läkartid som jag måste av boka(han jagar ju) jaa åsså har dom skjutit för Torbjörn och jag var INTE med.

Men de har väl kunnat varit värre eller hur tex * tv boxen har ju kunnat haka uppsig så man har fått se å höra Svamp Bobb Fyrkant dygnet runt * Min uppgift har kunnat vare skriven i blindskrift * jag har kunnat tacka ja till jobbet som va ideellt som strippa *Johanna har kunnat varit överviktig så käll artrappen kapitulerat *Jag har kunnat kommit in på en av lärarnas mail där det har förekommit köns ord av värsta sorten*Pripps har ju kunnat gnagt bort hela fram benet * i frysen har det kunnat legat en upp blåsbar barbara som jag inte fått ut * Nicklas har kunnat fått en tid för en gynekologisk undersökning * dom har ju kunnat träffa Torbjörn istället för kalven.

Jaa, de är ju inte så farligt än dårå kanske vid närmare eftertanke!

Kommentarer

Postat av: eva-marie

Publicerad 2010-09-16 17:55:45

Tack för kommentar hos mig! Gillar ditt inlägg som du avslutar med att det allt kunde varit värre! Hoppas dina bekymmer känns mindre idag! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela