ankarbergs

Tokig(are)

Publicerad 2011-02-01 19:58:42 i Allmänt,

Har inte haft så många minuter över för att blogga,men nu funderar jag på om det är tiden eller huvudet som inte finns.Har under dom senaste 2 dagarna upptäckt att nått inte är som de ska.Jag har den senaste månaden haft en väldig huvudvärk i halva huvudet,de har typ känts som om man biter i folie fast innuti huve.Har även blivit väldig ljudkänslig och de har jag trott bero på att jag varit på fritids och jobbat på eftermiddagarna,dom andra som arbetar där säger ju samma sak ang ljudet.

Har även upptäckt att jag har problem att skriva en hel text med någorlunda reflektioner och sammanhang (de påpekade en lärare) som för mig inte har varit något problem alls förut.Jag köpte ju boken"Hundraåringen som gick ut genom fönstret och försvann" men jag får gå tillbaka i kapitlet flera gånger för å fatta.Det här har jag inte tängt på utan tagit de med en klackspark och skrattat vidare.Men i går kväll vart jag faktigst rädd när jag skulle hem en snabbis och byta bil för jag måste ha släpvagnen med mig (jag hjälpte en kompis att flytta en salong) och det är ingen drag krok på vår lilla röda ford.När jag parkerat bilen här hemma och skulle kliva ur så fatta inte min hjärna hur i helvete jag skulle öppna bildörren,de funka inte att jag skulle ta i det lilla hantaget och dra ut ploppen som jag gjort 100000000 ggr förut för att komma ut.Men efter att ha suttit ett tag klicka de väl till så jag kom ut iaf.

Ja nog har jag fått höra många gånger att jag är helt sanslöst galen och tänk att nu är jag benägen att hålla med :-)) Men i morron ska jag ringa läkaren och få mig en tid för en besiktning och antingen så får jag papper på att jag är normal eller så står det att jag blivit tokigare!!!

Höres hörrni

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela