ankarbergs

Bröstförstoring hos Tandläkaren

Publicerad 2011-10-28 15:57:28 i Allmänt,

Joo som ni kanske tidigare läst i min blogg så missade jag under en perion massor med tandläkartider,dom tänkte nog som så
"Jaha,nu har hon gått å blivit rädd igen åsså avbokar hon inte ens sin tid utan struntar bara i alltihopa...huva huva vilken människa!"
Varje gång dom ringde från min tandläkare (jaa de var ju inte bara en gång) å meddelade att jag missat min tid bad jag dom skicka en ny tid.De var ganska mycket här hemma just då Nicklas hade flyttat hem en sväng och Johanna hade insjuknat och jag studerade, så jag tänkte om dom skickar en tid med posten kan jag ju inte missa den.

Efter ytterligare några veckor med missade tider fick jag äntligen en kallelse i brevlådan ifrån min tandläkare där det på kuväret stod
"VÄLKOMMEN till Sundsvalls Inplantat och laserklinik"
Jaa jag går alltså inte på folktandvården utan till en privat som jag dessutom umgås med å då vare ju ännu skämmigare å missa tiderna.När jag kom in lade jag högen med post på köksbordet där Nicklas satt och fikade å sa
-Men äntligen har dom skickat ut kallelse till mig, va faan jag trodde ett tag att dom blivit helt galen där inne när dom gång på gång ringer å påstår att jag missat tiderna när jag ALDRIG fått nån kallelse.
Nicklas lyfte kuväret och läste just INPLANTAT och LASERKLINIK..åsså sa han.
-Såna där haru fått skit många av förut.
-Nää de är de jag inte har fått å där av alla samtal från tanläkarn.
-Joo när jag har tagit in posten har de varit såna kuvär.....men dom har jag kastat för jag trodde inte att du var intresserad av att förstora brösten å läpparna....jaa du är ju inte sån typ!!!

När jag tittar närmare på kuväret står de ju inte att de är en tandläkare.....å därför har Nicklas trott att de var reklam/rabatt på bröst å läppförstoring när de står Inplantat..jaa han öppnade inte kuväret.Nog för att jag tror tandläkaren har hört många ursäkter för missade tider...men den här var väl att ta i ,tur jag känner Lena å hon oss när jag ringer å säger
"Jaa Hej....joo min familj har kastat mina 10 tider ni skickat för dom trodde att ni skulle förstora brösten å läpparna påme" :)

Nu när jag rensade i räkningskorgen hittade jag min nya kallelse som ni ser på bilden.Tack Lena!!!!Jag var förmodligen inte hemma när Nicklas tog in posten så han kunde inte visa...men han la den i räknings korgen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela