ankarbergs

Porrfilm!!!

Publicerad 2012-12-04 16:52:31 i Allmänt,

 När jag kommer hem från jobbet runt 16.00 varje dag så är de lixom samma visa varje gång.Typ så här:Jag kliver ur bilen ute på gården här hemma å hör hundarna skälla av glädje innanför ytterdörren å vill hälsa.Jag kikar i postlådan och tar med mig högen av brev och reklam ur den i den enda hand som är ledig, då min handväska oftast hänger å slänger som en soppåse i min andra fylld med tomma ciggpaket å annat skräp jag lagt där och ska kasta sedan.
 
När jag öppnar ytterdörren möts jag av alla hundar som hoppande gläfsande å skällande vill tala om vad tråkigt dom haft medan jag varit borta.Under denna cermoni tappar jag oftast högen med post som jag efter mycket om å men lyckats få med mig in från brevlådan.Hundarnas glädje hopp gör att posten åker runt på de blöta hallgolvet där Albin bara lixom har klivit ur sina ytterkläder full av 2 kubik snö å som då av värmen oftast har förvandlats till sin ursprungliga konsestens nämligen vatten.Posten är oftast lika blöt som disktrasan då jag äntligen får upp den och ska försöka se vem den kom ifrån å vad dom vill.
 
I dag när jag kom hem från jobbet och hade gått igenom hela denna procedur,kliver helt plötsligt Albin ut ur sitt rum och säger med ett allvarligt ansiktsuttryck händerna i sidorna.
-De är väl lika bra jag säger de nu innan rektorn ringer!
-Vaa saru??? stönar jag som någorlunda fått ordning på både posten å hanväskan å påminner just då om Krösa Maja som nyss tagit sig upp ut vargropen Emil grävt då håret å glasögonen hamnat på sniskan.
-Jaa vi har sett porrfilm på skolan i dag,suckar Albin lite ursäktande.
-Men va säg du att ni har gjort,säger jag å blir stilla stående ute i hallen medan jag spottar ut dom hår slingor jag råkat få i mun, kraffsar bort luggen ur ansiktet å sätter tillbaka glasögonen.
Nu fick ju jag för mig att dom tittat på nån rå porris på nåns telefon ute i korridoren.
 
-Jaa de var Per (magistern) som slog på den!..säger Albin å slår ut med armarna lite ursäktande.
-Nää men de kan jag väl aldrig tro Albin,säger jag.Å vart slog Per på den menaru?
-Ja på vita tavlan.....å hela filmen handlade om snupp å snippa skaru veta.....fråga Marcus själv då,säger Albin å nickar in mot sitt rum där de sitter två kompisar.
-Näää men ni har väl haft sexualkunskap skulle jag tro.
-Jahajaa,vi går ju bara i 5 an mamma...tyckeru inte att vi ä lite VÄÄÄL ung för de!!!
 
Jaa än har inte rektorn ringt hit hem så till 99,9% är de seksualkunskap dom har haft....hahaha!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Inger

Publicerad 2012-12-04 18:09:21

Du har en klok liten son Annika!Dessutom blir allting han bidrar med så vansinnigt roligt då du återberättar det. Tack för kvällens andra stora garv! (det första fick jag då jag såg ditt inlägg om din halva, nakna större son)

Postat av: Mallan

Publicerad 2012-12-05 15:17:10

Haha, det var en söt son du har. Inte lätt med "porrfilmer" när man går i femman :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela