ankarbergs

Lärarinna...Lärarunnit...Rinnerän :)

Publicerad 2012-02-28 18:48:51 i Allmänt,



Jaa här är jag på mitt jobb!Rubriken är ju som ni förstår ett direkt utdrag ut en svenskalektion som jag hade innan jag körde igång med geografin som just denna bild visar :)....hahaha...nääärå!

Jag måste bara säga att jag har världens bästa jobb för tillfället...så mycke skratt blandat med galenskap som i sig resulterar i stor kunskap tror jag inte många vare sig pedagoger eller elever får vara med om...men de får jag och mina goa elever.Pg av tystnadsplikten kan jag skriva ner så ingående men de ska ni veta att en dag som just denna hoppas jag de blir många fler av :)

Kommentarer

Postat av: Inger

Publicerad 2012-02-29 17:19:19

Det var väl det jag förstod!Tycker folk pratat konstigt här och nu fattar jag, vi bor i Finnlan!!Å varenda gång vi trot att vi farit till Nårje, så är vi i Sverje, helt fantastiskt!Bra att du redde ut begreppen Annika, du är på helt allvar en underbar lärare, det har jag hört från "säker källa"!

Postat av: mattemia

Publicerad 2012-03-08 12:54:39

Nu vill jag bli liten o ha Annika som min fröken - hur gör jag?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela